«Το lobby… είχε την δική του Ιστορία»
17 Μαρ. 2007, σελ.17
Το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού δικαιολογημένα έχει γίνει αντικείμενο αρνητικής κριτικής και αντιδράσεων. Πριν από μερικές μέρες, η κα Ρεπούση δήλωσε ότι δεν πρόκειται να δεχθεί καμία διόρθωση για το επίμαχο βιβλίο της τελευταίας τάξης του δημοτικού από το …«εθνικιστικό lobby» όπως αυτή το αποκάλεσε. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πού και πώς η εν λόγω κυρία ανακάλυψε το lobby αυτό.
Πάντως, με την στάση της δείχνει να υπηρετεί ένα lobby –υπαρκτό- που είναι υποταγμένο στην παγκοσμιοποίηση και την Νέα Τάξη. Πρωταρχικός στόχος του είναι να φρονηματίσει το παιδί προς την κατεύθυνση μίας αεθνικής - πολυπολιτισμικής κοινωνίας, στην οποία καλείται να μεταλλαχθεί η Ελλάδα.
Προφανώς είναι η πρώτη φορά που η συγγραφή ενός βιβλίου Ιστορίας για την σχολική εκπαίδευση ακολουθεί την συγκεκριμένη «επιστημονική μεθοδολογία» και όπως δείχνει η στάση του ΥΠΕΠΘ θα υπάρξει και συνέχεια.
Στο εν λόγω βιβλίο, οι με ύπουλο τρόπο παραλείψεις και αποσιωπήσεις σημαντικών ιστορικών γεγονότων και προσωπικοτήτων, που ανήκουν στην ελληνική ιστορική μας συνείδηση και παράδοση, είναι κραυγαλέες. Πουθενά δεν αναδύεται ένα «εμείς οι Έλληνες». Ωθεί στην λήθη και την αρνησιπατρία.
Το πιο ανησυχητικό στοιχείο είναι ο αποκλεισμός της Αριστείας, η οποία δημιουργεί ηρωικά προς μίμηση και ταύτιση πρότυπα, που συμπυκνώνουν μέσα τους τις αρετές της Φυλής μας, στοιχεία ανεπιθύμητα για την νεοταξική θολοκουλτούρα.
Κι όμως το μήνυμα από τις κινηματογραφικές αίθουσες όπου προβλήθηκε η ταινία «300» ήταν ηχηρότατο. Οι δεκάδες χιλιάδες θεατές, τα παρατεταμένα χειροκροτήματα και τα δάκρυα τους στο τέλος της προβολής επιδοκίμασαν το ηρωικό μήνυμα της ταινίας.
Ας μας απαντήσει το lobby της κας Ρεπούση, γιατί το σχολείο οφείλει να υποχωρήσει ατάκτως στη λογική της Νέας Τάξης και όχι να αντισταθεί διδάσκοντας τον ηρωισμό; Γιατί είναι προτιμότερη η πολυπολιτισμικότητα από τον πατριωτισμό σε μια Ελλάδα με κοινή γλώσσα, ιστορία και θρησκεία; Γιατί η οικειοφοβία είναι προτιμότερη από την ξενοφοβία;
Γιατί εκείνοι που αναλαμβάνουν εργολαβικά την ευθύνη της πολυπολιτισμικής μετάλλαξης του Ελληνικού Έθνους στο επίπεδο της συνείδησης -παρά την αντίθεση της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων πολιτών- έχουν την στήριξη της ηγεσίας των δύο μεγάλων κομμάτων και της κοινοβουλευτικής αριστεράς; Το ίδιο ισχύει για και τους απολογητές της δημογραφικής αλλοίωσης του ελληνικού έθνους, μέσω της λαθρομετανάστευσης.
Είναι οι σύγχρονοι ιεροεξεταστές που επιδίδονται σε ένα ξέφρενο κυνήγι μαγισσών τρομοκρατώντας και στιγματίζοντας όποιον διαφωνεί με το δικό τους «αλάθητο» σαν ρατσιστή και ακραίο, εντάσσοντας τον σε ανύπαρκτα lobby.
Η Ιστορία μας συγκροτεί την ιδιοπροσωπία μας και την συμβολή μας ως Έθνους στον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας. Όπως κάθε λαός έχουμε το δικαίωμα να υπερασπιζόμαστε το διαχρονικό μας πρόσωπο, πόσο μάλλον όταν η ιστορική μας πορεία διαρκεί χιλιετηρίδες.
Το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού δικαιολογημένα έχει γίνει αντικείμενο αρνητικής κριτικής και αντιδράσεων. Πριν από μερικές μέρες, η κα Ρεπούση δήλωσε ότι δεν πρόκειται να δεχθεί καμία διόρθωση για το επίμαχο βιβλίο της τελευταίας τάξης του δημοτικού από το …«εθνικιστικό lobby» όπως αυτή το αποκάλεσε. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πού και πώς η εν λόγω κυρία ανακάλυψε το lobby αυτό.
Πάντως, με την στάση της δείχνει να υπηρετεί ένα lobby –υπαρκτό- που είναι υποταγμένο στην παγκοσμιοποίηση και την Νέα Τάξη. Πρωταρχικός στόχος του είναι να φρονηματίσει το παιδί προς την κατεύθυνση μίας αεθνικής - πολυπολιτισμικής κοινωνίας, στην οποία καλείται να μεταλλαχθεί η Ελλάδα.
Προφανώς είναι η πρώτη φορά που η συγγραφή ενός βιβλίου Ιστορίας για την σχολική εκπαίδευση ακολουθεί την συγκεκριμένη «επιστημονική μεθοδολογία» και όπως δείχνει η στάση του ΥΠΕΠΘ θα υπάρξει και συνέχεια.
Στο εν λόγω βιβλίο, οι με ύπουλο τρόπο παραλείψεις και αποσιωπήσεις σημαντικών ιστορικών γεγονότων και προσωπικοτήτων, που ανήκουν στην ελληνική ιστορική μας συνείδηση και παράδοση, είναι κραυγαλέες. Πουθενά δεν αναδύεται ένα «εμείς οι Έλληνες». Ωθεί στην λήθη και την αρνησιπατρία.
Το πιο ανησυχητικό στοιχείο είναι ο αποκλεισμός της Αριστείας, η οποία δημιουργεί ηρωικά προς μίμηση και ταύτιση πρότυπα, που συμπυκνώνουν μέσα τους τις αρετές της Φυλής μας, στοιχεία ανεπιθύμητα για την νεοταξική θολοκουλτούρα.
Κι όμως το μήνυμα από τις κινηματογραφικές αίθουσες όπου προβλήθηκε η ταινία «300» ήταν ηχηρότατο. Οι δεκάδες χιλιάδες θεατές, τα παρατεταμένα χειροκροτήματα και τα δάκρυα τους στο τέλος της προβολής επιδοκίμασαν το ηρωικό μήνυμα της ταινίας.
Ας μας απαντήσει το lobby της κας Ρεπούση, γιατί το σχολείο οφείλει να υποχωρήσει ατάκτως στη λογική της Νέας Τάξης και όχι να αντισταθεί διδάσκοντας τον ηρωισμό; Γιατί είναι προτιμότερη η πολυπολιτισμικότητα από τον πατριωτισμό σε μια Ελλάδα με κοινή γλώσσα, ιστορία και θρησκεία; Γιατί η οικειοφοβία είναι προτιμότερη από την ξενοφοβία;
Γιατί εκείνοι που αναλαμβάνουν εργολαβικά την ευθύνη της πολυπολιτισμικής μετάλλαξης του Ελληνικού Έθνους στο επίπεδο της συνείδησης -παρά την αντίθεση της συντριπτικής πλειονότητας των Ελλήνων πολιτών- έχουν την στήριξη της ηγεσίας των δύο μεγάλων κομμάτων και της κοινοβουλευτικής αριστεράς; Το ίδιο ισχύει για και τους απολογητές της δημογραφικής αλλοίωσης του ελληνικού έθνους, μέσω της λαθρομετανάστευσης.
Είναι οι σύγχρονοι ιεροεξεταστές που επιδίδονται σε ένα ξέφρενο κυνήγι μαγισσών τρομοκρατώντας και στιγματίζοντας όποιον διαφωνεί με το δικό τους «αλάθητο» σαν ρατσιστή και ακραίο, εντάσσοντας τον σε ανύπαρκτα lobby.
Η Ιστορία μας συγκροτεί την ιδιοπροσωπία μας και την συμβολή μας ως Έθνους στον πλούτο της πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας. Όπως κάθε λαός έχουμε το δικαίωμα να υπερασπιζόμαστε το διαχρονικό μας πρόσωπο, πόσο μάλλον όταν η ιστορική μας πορεία διαρκεί χιλιετηρίδες.
1 σχόλιο:
αυτό είναι το πιο καλό σου άρθρο.ΓΡΑΙΚΥΛΟΦΑΓΟΣ!!
Δημοσίευση σχολίου