Την Κυριακή 4 Οκτωβρίου ζητώ τη στήριξή σας!

Φίλες και φίλοι αναγνώστες,
Έπειτα από χρόνια μάχιμης παρουσίας και αγώνες για την Παιδεία, τα Εθνικά μας ζητήματα αλλά και τα καθημερινά προβλήματα του απλού πολίτη - νοικοκύρη - καταναλωτή, πολιτεύομαι με τον ΛΑ.Ο.Σ στην Β΄ Αθηνών και ζητώ την Κυριακή 4 Οκτωβρίου τη στήριξή σας:

-Είμαι ένας από εσάς! Είμαι ένας νέος που σπούδασε και απέκτησε δύο πανεπιστημιακά πτυχία (Ιστορικός – Αρχαιολόγος) στην Αθήνα, ο οποίος εργάζεται ως εκπαιδευτικός 17η χρονιά φέτος και έχει γνωρίσει τι σημαίνει εργασιακή αβεβαιότητα, ωρομίσθια εργασία, ελαστικά ωράρια και μερική απασχόληση μία δεκαετία προτού επεκταθούν στο σύνολο της αγοράς εργασίας.

-Καθημερινά, στη λαϊκή και το super market πληρώνουμε τα ίδια προϊόντα σε υπερδιπλάσια τιμή από τη Γερμανία και τη Γαλλία, ενώ οι μισθοί μας είναι σχεδόν οι μισοί. Έχουμε αγανακτήσει με την προκλητική απραξία των κυβερνώντων (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ) που αφήνουν τα καρτέλ και τους αεριτζήδες μεσάζοντες να θησαυρίζουν ανενόχλητοι σε βάρος καταναλωτών και παραγωγών.

-Καταθέτουμε το όποιο υστέρημά μας στις τράπεζες με 0,5-2,5% και να δανειζόμαστε με ληστρικό επιτόκιο 8-19%.

-Μοιραζόμαστε την ανασφάλεια στις λαϊκές μας γειτονιές που υπομένουν απροστάτευτες από την ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας, επειδή κάποιοι δεν αφήνουν την Αστυνομία να κάνει ανεμπόδιστη τη δουλειά της.

-Με ξεκάθαρες θέσεις στα εθνικά θέματα:
-Δημοψήφισμα για το Σκοπιανό!
-Βέτο στην ένταξη της Τουρκίας στην Ευρώπη τουλάχιστον μέχρι να άρει το casus belli στο Αιγαίο και να φύγει ο κατοχικός στρατός από την Κύπρο!
-Έξω οι λαθρομετανάστες!

-Χωρίς να είμαι βουλευτής, μετέφερα στη Βουλή μέσω των βουλευτών του ΛΑ.Ο.Σ δεκάδες προβλήματα συμπολιτών μας.
Σημαντικότερα ήταν:
α)
Ως μέλος της ΟΚΕ Παιδείας ΛΑ.Ο.Σ πρότεινα το 2008 να διορίζονται ως μόνιμοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν συμπληρώσει 24 μήνες προϋπηρεσία. Η θέση μου έγινε πρόταση του ΛΑ.Ο.Σ στη Βουλή, με αποτέλεσμα να την ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα κόμματα -που αρχικά είχαν προτείνει 30 μήνες- και πλέον χιλιάδες συνάδελφοι 24μηνίτες εκπαιδευτικοί μονιμοποιήθηκαν.
β)
με τη συμμετοχή μου στο «Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας» συνέβαλα στο να διανείμει το υπ. Παιδείας φορητούς υπολογιστές στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου και διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία μας.

Για τους παραπάνω λόγους ζητώ την ψήφο και τη στήριξή σας.
Η δική μου υπόσχεση: θα είμαι πλάι σας, σε διαρκή αγώνα!
Η απόφαση, δική σας!

Με εκτίμηση
Γιάννης Τσιλιμίγκρας
Υποψ. Βουλευτής ΛΑ.Ο.Σ Β΄Αθηνών

Τι είδους ανθρώπους θα εκλέξουμε;

Ας στείλουμε επιτέλους στη Βουλή ανθρώπους που κατανοούν βιωματικά τον τρόπο ζωής μας, τις ανάγκες μας και τα προβλήματά μας.

Είναι επιεικώς ανόητο να πιστεύουμε ότι θα εκφράσουν ή θα υπερασπιστούν επαρκώς τα συμφέροντά μας οι ανεπάγγελτοι–επαγγελματίες πολιτικοί, οι τεχνοκράτες, οι μεγαλο-δημοσιογράφοι, οι προβεβλημένοι μεγαλο-δικηγόροι και μεγαλο-γιατροί, τα αστέρια της τέχνης και του αθλητισμού και οι γόνοι των πολιτικών που ως κύριο ή μοναδικό προσόν τους προβάλλουν το ηχηρό τους όνομα.

Πόσες φορές πήγαν να ψωνίσουν στη λαϊκή ή στο σουπερ-μάρκετ; Στήθηκαν ποτέ στην ουρά να πληρώσουν λογαριασμούς; Το νοίκι; Βίωσαν την πίεση από την άνοδο της δόσης των δανείων και τη στασιμότητα των εισοδημάτων τους; Τις απλήρωτες υπερωρίες ή την ημιαπασχόληση; Το άγχος μήπως απολυθούν ή μήπως κλείσει η μικρή τους επιχείρηση; Την πενιχρή σύνταξη; Πόσες φορές χρησιμοποίησαν τα μέσα μαζικής μεταφοράς; Εμπιστεύτηκαν τα τυχόν σοβαρά προβλήματα υγείας τους στο ΕΣΥ; Ένιωσαν ανασφάλεια στη γειτονιά τους από τις συμμορίες των λαθρομεταναστών;

Αυτοί οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τον ρόλο του πολιτικού σαν έναν λάιφ-στάιλερ που κύριο στόχο έχει να προσελκύσει τα φώτα της δημοσιότητας. Για το λόγο αυτό κυκλοφορούν σε in μαγαζιά του Κολωνακίου και των βορείων προαστίων, ντυμένοι με την τελευταία λέξη της μόδας, οδηγούν πολυτελή αυτοκίνητα και διοργανώνουν πανάκριβες δεξιώσεις για τα άτομα του δικού τους «κύκλου».

Δεν μπορούμε βέβαια να τους κατηγορήσουμε για τον τρόπο που ζουν. Ως «επιτυχημένοι» δικαιωματικά τον απολαμβάνουν. Ωστόσο, θα πρέπει να αντιληφθούμε πως ζουν μία τελείως διαφορετική πραγματικότητα από τη δική μας. Βιώνουν άλλου είδους προβλήματα.

Δεν μπορούν να κατανοήσουν πλήρως τη δική μας πραγματικότητα. Οι πιο φιλότιμοι από αυτούς προσπαθούν να την προσεγγίσουν στο επίπεδο της θεωρίας, όχι της εμπειρίας.

Είναι άτοπο και άδικο, επομένως, τόσο για εμάς, όσο και για εκείνους, να περιμένουμε να μας εκπροσωπήσουν πολιτικά με την αυθεντική έννοια του όρου. Θα ήταν δίκαιο και δημοκρατικό οι Βουλευτές μας να εκπροσωπούν αναλογικά το σύνολο του κοινωνικού φάσματος. Από τους ψηφοφόρους εξαρτάται.

Πόσο μάλλον, όταν στην παρούσα εκλογική αναμέτρηση ο ΛΑ.Ο.Σ. στελεχώνεται κυρίως από υποψηφίους που βιώνουμε καθημερινά τα ίδια προβλήματα και τους ίδιους στόχους με τον απλό, ανώνυμο πολίτη.

Διδασκαλία με τη χρήση πολυμέσων

Η νέα σχολική χρονιά είναι η τρίτη που διδάσκω τα μαθήματα της Ιστορίας και των Νέων Ελληνικών με τη βοήθεια των πολυμέσων.

Όλα ξεκίνησαν πριν δύο χρόνια, όταν πήρα την πρωτοβουλία να χρησιμοποιώ το βιντεοπροβολέα και την μεγάλη οθόνη στο αμφιθέατρο του ιδιωτικού σχολείου όπου εργάζομαι –«Σχολή Λαμπίρη»- για να προβάλλω στους μαθητές μου κάποια σχετικά με το μάθημα αποσπάσματα από DVD με ιστορικά ντοκυμαντέρ.

Έπειτα, συνέδεσα έναν υπολογιστή με τον βιντεοπροβολέα. Φωτογραφίες, χάρτες, βίντεο, ηχητικά ντοκουμέντα, παρουσιάσεις των κύριων σημείων αλλά και εργασιών των ίδιων των μαθητών σε power point έκαναν το μάθημα περισσότερο φιλικό, ενδιαφέρον και κατανοητό για το μαθητή.

Επειδή διαπιστώθηκε εκ του αποτελέσματος πως οι μέτριοι ακόμα και οι αδιάφοροι μαθητές άρχισαν να συμμετέχουν ενεργά στο μάθημα, ο Διευθυντής του σχολείου μας, κ. Ιωάννης Τζούλης, αποφάσισε την αγορά διαδραστικών πινάκων. Έτσι, η «Σχολή Λαμπίρη» απέκτησε εξειδικευμένες αίθουσες πολυμέσων και το μάθημα απογειώθηκε κυριολεκτικά.

Ο διαδραστικός πίνακας είναι μια οθόνη ευαίσθητη στην αφή, που δουλεύει σε συνεργασία με έναν υπολογιστή και έναν βιντεοπροβολέα. Ο υπολογιστής ελέγχεται με το άγγιγμα απευθείας ή με ειδική πένα. Ο δάσκαλος και ο μαθητής μπορούν να γράψουν πάνω στον διαδραστικό όπως στον παραδοσιακό πίνακα, να συνδεθούν με το διαδίκτυο και να προβάλλουν τις εργασίες των μαθητών, σχήματα που εξηγούν δύσκολες έννοιες. Βελτιώνονται τα μαθησιακά αποτελέσματα και διευκολύνεται η προετοιμασία του μαθήματος.

Οι διαδραστικοί πίνακες χρησιμοποιούνται εδώ και μία πενταετία από τα εθνικά εκπαιδευτικά συστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, και τις ΗΠΑ. Οι παιδαγωγικές έρευνες αλλά και η προσωπική μου εμπειρία δείχνουν πως κρατούν αμείωτη την προσοχή των μαθητών στο μάθημα, προωθούν τον ενθουσιασμό για μάθηση, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν περισσότερες ευκαιρίες για συμμετοχή, συνεργασία και ανάπτυξη προσωπικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.

Το πρόβλημα στη χώρα μας είναι πως ούτε το υπ. Παιδείας, ούτε το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας, ούτε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έχουν φροντίσει να παραχθεί υλικό από το Κράτος, ώστε να διανεμηθεί στα σχολεία που έχουν τέτοιους πίνακες. Τουλάχιστον φέτος, αφού ως εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ εξήγησα στο «Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας» ότι η χώρα οδεύει σε μία Παιδεία δύο ταχυτήτων, συνέβαλα και εγώ στο να διανείμει το υπ. Παιδείας φορητούς υπολογιστές τουλάχιστον στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου και 5000 διαδραστικούς πίνακες στα σχολεία μας.

Φαίνεται πως μόνη η ιδιωτική πρωτοβουλία, το φιλότιμο και το μεράκι των εκπαιδευτικών, εκείνων που δεν ανεχόμαστε η Πατρίδα μας και τα παιδιά της να υστερούν εκπαιδευτικά σε σύγκριση με τις προηγμένες χώρες του κόσμου.

Θα αφήσουμε την Τουρκία να έχει λόγο στις Εθνικές μας Εκλογές;

Η υποψηφιότητα Καρατζαφέρη στη Θράκη, απασχολεί τα τουρκικά μέσα. Ως «ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ», αναφέρεται σε άρθρο της SABAH. Λογικό, αφού ο ΛΑ.Ο.Σ. είναι το μόνο κοινοβουλευτικό κόμμα που τόλμησε να μιλήσει για το τουρκικό προξενείο.

Με τον τίτλο «Ο εχθρός των Τούρκων έθεσε την υποψηφιότητά του στη Δυτική Θράκη» η τουρκική εφημερίδα Sabah φιλοξενεί στις εσωτερικές της σελίδες ανταπόκριση του Στέλιου Μπερμπεράκη από την Αθήνα, για την παρουσία του προέδρου του ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργου Καρατζαφέρη στο ψηφοδέλτιο του νομού Ροδόπης.

Στην ανταπόκριση στην τουρκική εφημερίδα Sabah αναφέρεται ότι «ο Γιώργος Καρατζαφέρης, αρχηγός του ΛΑ.Ο.Σ., που είναι το μοναδικό άκρως εθνικιστικό κόμμα της Ελλάδας, παραμερίζοντας όσα έχει δηλώσει κατά της Τουρκίας και προκειμένου να συλλέξει ψήφους, στράφηκε προς τη δυτική Θράκη, ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του σε εκλογική περιφέρεια της περιοχής, όπου και ζει «τουρκική» μειονότητα.

Το γραφείο Τύπου της νομαρχιακής επιτροπής Ροδόπης του ΛΑ.Ο.Σ. σε σχετική ανακοίνωσή του αναφέρει ότι «η υποψηφιότητα οποιουδήποτε αρχηγού κόμματος σε μία ακριτική περιοχή, κάθε άλλο παρά «ύποπτη και «περίεργη» μπορεί να θεωρηθεί. Καμία ψήφος δεν θεωρείται χαμένη (ακόμη και αν αυτή είναι η λευκή), πόσο μάλλον η ψήφος στο ΛΑ.Ο.Σ. το μόνο κοινοβουλευτικό κόμμα που τόλμησε να μιλήσει για το ρόλο του τουρκικού προξενείου στη Θράκη, τον οποίον όλοι γνωρίζουν, αλλά κανείς δεν τολμά να πάρει θέση».

Ο Γ. Καρατζαφέρης γνωστοποιώντας την υποψηφιότητά του στην περιοχή αυτή, δήλωσε: «Αποτελεί απάντηση στη συνεχή προκλητική στάση της Τουρκίας», ενώ επέκρινε με σκληρή γλώσσα και την κυβέρνηση, ότι προβαίνει σε συνεχείς υποχωρήσεις στα εθνικά θέματα και σημείωσε: «Τα τουρκικά πολεμικά αεροσκάφη μπορούν και πετούν στο Αιγαίο, όποτε το επιθυμούν».

Η πρώτη μου προεκλογική τηλεοπτική εμφάνιση στον 902

Την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου έκανα την πρώτη μου τηλεοπτική εμφάνιση αυτής της προεκλογικής περιόδου στο 902 tv.

Έτσι, έγινα ο πρώτος υποψήφιος του ΛΑ.Ο.Σ που συμμετείχε σε πολιτικό πάνελ του τηλεπτικού διαύλου του ΚΚΕ. Οι εντυπώσεις μου για την εκπομπή και τον οικοδεσπότη - παρουσιαστή, τον κ. Καραχάλιο, είναι άριστες, καθώς πιστεύω πως έγινε μία συζήτηση ουσίας, κατά την οποία δόθηκε η ευκαιρία στους εκπροσώπους των κομμάτων να παραθέσουν τις θέσεις και τις προτάσεις τους για την οικονομική κρίση.

Αποσπάσματα της εκπομπής μπορείτε να παρακολουθήσετε κάνοντας διπλό "κλικ" στους συνδέσμους:
http://www.youtube.com/watch?v=XDIKsAlCvGk

http://www.youtube.com/watch?v=LRwEiF8yF-M

Εθνικά Δημοψηφίσματα… για μία συμμετοχική Δημοκρατία

Οι τελευταίες δημοσκοπήσεις δείχνουν πως η νέα Βουλή είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε κυβέρνηση συνεργασίας. Το εύλογο ερώτημα είναι ποια κόμματα, για πόσο χρόνο και κυρίως πώς θα συνεργαστούν; Πώς θα λάβουν αποφάσεις για μείζονα ζητήματα, όπου διαφωνούν ριζικά;

Μία διέξοδο θα μπορούσε να προσφέρει η υιοθέτηση του Ελβετικού μοντέλου. Στην Ελβετία, οι «κυβερνήσεις εθνικής ενότητας» -που προκύπτουν από ένα αναλογικότατο εκλογικό σύστημα- διενεργούν συχνότατα δημοψηφίσματα.

Στην Ελλάδα ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός είναι το μόνο πολιτικό κόμμα το οποίο στηρίζει μία γνήσια, συμμετοχική και διευρυμένη Δημοκρατία. Θέτει ως πρωταρχικό αίτημα, εκτός από την απλή αναλογική, και την συνταγματική κατοχύρωση Εθνικών Δημοψηφισμάτων με τη συγκέντρωση ενός συγκεκριμένου αριθμού υπογραφών.

Τι σημαίνει αυτό; Σε κρίσιμα εθνικά, οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα οι αποφάσεις λαμβάνονται από τη βάση. Περιορίζεται, έτσι, το φαινόμενο κατά το οποίο μία μειοψηφία, ηχηρή και οργανωμένη, δημιουργεί στα μέσα ενημέρωσης την ψευδαίσθηση της πλειοψηφίας και επιβάλλει την άποψή της.

Οι κυβερνώντες που δεσμεύονται από ένα αποτέλεσμα -λχ. 60%- σε κάποιο ζήτημα δεν υποκύπτουν σε πιέσεις που ασκούν παράγοντες από το εσωτερικό ή το εξωτερικό, όσο ισχυρές και αν είναι. Τρανταχτό παράδειγμα το δημοψήφισμα στην Κύπρο για το σχέδιο Ανάν.

Ακόμη, κάθε πολίτης ή ομάδα πολιτών που διαφωνούν ή θίγονται από κάποιο κυβερνητικό μέτρο δεν χρειάζεται να καταφεύγουν σε ακραίους τρόπους συμπεριφοράς (κλείσιμο δρόμων, συγκρούσεις με την Αστυνομία κλπ.) που ταλαιπωρούν τους ίδιους και τους συμπολίτες τους, χωρίς βέβαια να γίνονται δεκτά τα αιτήματά τους.

Για παράδειγμα, στην Ελβετία, αρκεί η συλλογή 200.000 υπογραφών για τη διενέργεια ενός εθνικού δημοψηφίσματος. Σκεφθείτε λοιπόν. Ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα αν ο ελληνικός λαός είχε κληθεί να αποφασίσει άμεσα:

-για το μεταναστευτικό

-αν το γειτονικό κράτος των Σκοπίων θα περιέχει στην ονομασία του τη λέξη Μακεδονία ή κάποιο από τα παράγωγά της

-για την ένταξη της Τουρκίας στην ΕΕ

-για το άρθρο 16

-για το ζήτημα της αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες

Συνειδητοποιήστε πως έτσι εφαρμόζεται άμεσα η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και είμαστε το μοναδικό πολιτικό κόμμα που το προτείνει. Θεωρούμε απαράδεκτη αυτήν την διαπλεκόμενη, οικογενειοκρατική, ολιγαρχικού τύπου με δημοκρατικό μανδύα εκπροσώπηση που έχει ο ελληνικός λαός αυτή τη στιγμή.

Στον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό πιστεύουμε πως οι Έλληνες αξίζουν συμμετοχικό τρόπο διακυβέρνησης.