Σχολική ιστοριογραφία και Νέα Τάξη

Εφημερίδα "Ελεύθερη Ώρα"
3 Οκτωβρίου 2007, σελ. 2


Επιτέλους, αποσύρθηκε το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού και αντικαθίσταται προσωρινά από το προηγούμενο. Ο υπ. Παιδείας, κ. Ευρ. Στυλιανίδης, ανεκοίνωσε ότι θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για τη συγγραφή του νέου βιβλίου.

Η οριακή αυτοδυναμία της παρούσης κυβερνήσεως, η είσοδος του ΛΑ.Ο.Σ στη Βουλή και η έκπτωση της κας Γιαννάκου από το βουλευτικό αξίωμα ανάγκασαν τον Πρωθυπουργό να υποχωρήσει ατάκτως και να αποσύρει το ρεπούσειο ανοσιούργημα. Πρόκειται ξεκάθαρα για μία νίκη του ευρύτερου πατριωτικού χώρου, παρά την φανατική υπεράσπισή του βιβλίου από τους επαγγελματίες «προοδευτικούς» της θολοκουλτούρας.

Η υπόθεση του συγκεκριμένου βιβλίου Ιστορίας ήταν αποκαλυπτική για τις προθέσεις και τους σχεδιασμούς που αποσκοπούν στην πλήρη αποδόμηση των εθνικών αξιών.

Σημειώνουμε πως ισχύει ακόμα το ΦΕΚ 142 της 27/6/2001, η επικύρωση δηλαδή με νόμο της ελληνο-τουρκικής συμφωνίας για τη «στρογγυλοποίηση» της Ελληνικής Ιστορίας στα σχολικά μας βιβλία, ώστε να είναι ανώδυνη για τους γείτονες. Την υπέγραψαν τόσο ο Γ. Παπανδρέου (υπ. Εξωτερικών τότε) όσο και ο Ευ. Βενιζέλος (υπ. Πολιτισμού τότε). Στην υλοποίηση του προχώρησε η κυβέρνηση Καραμανλή. (ολόκληρο το ΦΕΚ μπορείτε να το διαβάσετε στις αναρτήσεις του Αυγούστου στο προσωπικό μου ιστολόγιο).

Δεν πρέπει, λοιπόν, να αφήσουμε να περάσουν απαρατήρητα δύο σημεία στο φετινό νέο βιβλίο της Ιστορίας της Γ’ Λυκείου της Γενικής Παιδείας. Στη σελ. 65 αναφέρεται: «Ο αγώνας στη Μακεδονία δοκίμασε επί πέντε σχεδόν χρόνια (1904-1908) την αντοχή των γηγενών που έπρεπε να επιλέξουν στρατόπεδο.» Τι ήταν αυτοί οι γηγενείς; Γιατί δεν προσδιορίζεται η εθνικότητά τους; Ενστερνίζεται το βιβλίο την άποψη των Σκοπίων ότι η πλειονότητα είχε «μακεδονική συνείδηση» και εξελληνίστηκε ή εκβουλγαρίστηκε βιαίως;

Στη σελίδα 130 υπάρχει χάρτης της κατεχόμενης από τους Ναζί Ευρώπης με κράτος «Μακεδονία» στην περιοχή της FYROM. Ωστόσο, η FYROM ονομαζόταν ως και την γερμανική κατάκτηση της Γιουγκοσλαβίας «Banovina Vardarska». Πρώτος ο Τίτο στις 15 Αυγούστου 1944 της έδωσε την ονομασία «Makedonija». Πώς η συγγραφική ομάδα περιέπεσε σε τέτοιο ανιστόρητο και εγκληματικό σφάλμα, σχετιζόμενο άμεσα με το φλέγον εθνικό ζήτημα, το οποίο διαπραγματεύεται η Ελλάς; Ποιος επιδιώκει να συνηθίζει το μάτι των Ελλήνων μαθητών το όνομα Μακεδονία στο συγκεκριμένο σημείο του χάρτη;

Η ουσία είναι πως η Νέα Τάξη επιχειρεί να αντικαταστήσει τις εθνικές κοινωνίες με πολυπολιτισμικά κοινωνικά μορφώματα. Σε αυτόν τον σχεδιασμό εντάσσεται και η ανεξέλεγκτη εισροή μεταναστών. Στο ελληνικό σχολείο, που επιδιώκεται να μεταβληθεί σε πολυπολιτισμικό, πρώτος στόχος είναι η άμβλυνση της εθνικής ταυτότητας.

Δεν αρκεί, επομένως, η απόσυρση ενός βιβλίου. Αυτό που οφείλουμε, είναι συνεχής επαγρύπνηση για την υπεράσπιση όλων των αξιών της εθνικής ιδιαιτερότητας, του πολιτισμού και της Ιστορίας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: